søndag den 17. november 2013

Armbånd af cykelslanger.

Trin 1.

Opgaveliste:

1. Jeg har fået et antal cykelslanger af den lokale cykelsmed, som dækker mit behov for, at skabe den ønskede mængde smykker.

2. Jeg har søgt forskellige opskrifter på nettet, for at finde ud af, hvad jeg ellers skulle benytte af materialer.

3. Jeg har været i panduro hobby og købe følgende materialer: Tryklåse, knapper, tyk elastiksnor, nåle, knapper, superlim og perler.




Trin 2.

Jeg har valgt, at mine første produkter skal være forskellige armbånd. Jeg har benyttet nettet til, at søge inspiration til forskellige opskrifter.

Materialeliste til første armbånd:

En tyk elastiksnor, en cykelslange, en saks og en stor nål.

Fremgangsmåde.

1. Jeg fandt en opskrift.

2. Jeg fandt jeg en cykelslange, der passede i den ønskede bredde.

3. Jeg klippede firkanter (blot pr øjemål).

4. Jeg satte nålen på snoren.

5. Jeg førte nålen igennem firkanterne en efter en.

6. Efter ønsket længde, så bandt jeg enderne sammen.




Her er mit færdige resultat af armbåndet.


Trin 3.

Jeg har valgt, at fortsætte lidt med, at kreere armbånd. 

Materialeliste til armbånd nummer to.

En nål, en cykelslange, en tyk elastiksnor og en saks.

Fremgangsmåde-

1. Jeg fandt en opskrift.

2. Jeg klippede cykelslangen i stykker, så stykkerne dannede ringe.

3. Jeg satte nålen på snoren.

4. Jeg klemte cirklen, så den blev flad og stak nålen i gennem på midten af begge sider, så cirklen lignede en sløjfe, dette gjorde jeg ved en af gangen.

5. Jeg trak "sløjferne" ned af snoren, så de sad tilfældigt, for at skabe et mere "casual" look.

5. Da den ønskede længde var opnået, så bandt jeg begge ender sammen.



Det færdige resultat af mit andet armbånd.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar